marți, 1 aprilie 2014

Lumea viselor

Despre vise, nu visuri......
Conform DEX- ului-  VIS visuri - Succesiune de fenomene psihice (imagini, reprezentări, idei) care se manifestă involuntar în timpul somnului (păstrându-se uneori și după trezire).

De ceva ani visez aproape în fiecare noapte.

 Intens, colorat, alert.
 O refulare a creierului pentru furtuna de ganduri din capul meu. Marea majoritate a viselor mi le amintesc la trezire, și preț de câteva minute mă gândesc la  înșiruirea de imagini ce mi s-au perindat în întunericul nopții. ....sunt actorul principal, mă văd pe mine cum merg, vorbesc, gesticulez, chiar vorbesc cu oameni cu care, altfel, n-aș putea vorbi. 
O poartă deschisă către o altfel de comunicare. 
Nu mă mai sperie faptul că vorbesc cu oameni plecați din această lume... ei au plecat fizic, dar legăturile dintre cele două lumi există. Să o visez pe mama mi se pare firesc....pentru că mă avertizează, pentru că-mi zâmbește, pentru că O VĂD !
Îmi visez prietenii....plecați departe, departe de inima mea, îndepărtați cu voie sau de nevoie.....ne îmbrățișăm cu drag și dor, de parcă timpul a stat în loc, și sufletele noastre au rămas conectate pentru eternitate.
Și mă trezesc......si lacrimile in curg pe obraz, si tare mult aș vrea să mă reîntorc si să le spun cât de mult îmi lipsesc.....

Conform lui Jung, visele sunt un mod de a comunica si de a-ti cunoaste inconstientul. Visele nu sunt incercari de a-ti ascunde adevaratele sentimente de mintea treaza, ci mai degraba o fereastra catre inconstient. Ele servesc in ghidarea persoanei treze catre implinire si ofera o solutie problemelor din viata reala. (http://www.vise-interpretare.ro/teoretician-vise-carl-jung )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu